Gratis bloggen bei
myblog.de

Sünneli ||

kä prüefigä me diä weeeek *frooi*

hee ihr knuff?ls.... hock da gad dihei mitre mittelohreentz?ndig und han de todesaschiss=( chum wahrschindli morn n?d id schuel, nu f? de fall dass er oi fr?ged warums so ruig isch pl?tzlich naja, vilich gaz mer morn au wider besser und ich schtan doch uuf wenn de wecker sch?llet und beehr oi mit minre awes?heit...*lol*
uf jede fall, froi?d oi, mi hend ez k? pr?efig me di? wuch?!!! hammer....
naja....sch?ne lernfrei? abig no a all, gn?sseds.... li?b oi damn!!! kussi nu f? mis N4c...oii sabii
7.11.05 19:48


ahja=)

han no wele hinzu?f?ege dases igendwi? voll tote hose isch da ine...w?r kuhl wenn all mal wider w?red v?biiguxen, ha sgf?hl shend u vill scho wider verg?sse dass das teil da exischti?rt
und @evii: en guete schtart so nach de feri?, ich hoff du h?schs imerno so guet im ferne irland du f?hlsch da sehr.... *d?nk a dich*
7.11.05 19:50


helllloo=)

hei sabi, han der nu schnell ganz gueti besserig welle wuensche und allne andere eh wunderschoeni teschtfreii wuche=) und ja sabi, mal eh frag, isch min brief aacho? ich hoff, will ich glaub ich hanen ebe chli falsch frankiert....

und natuerli na oebis!!: happppppy birthday nadia=) wuensch der en wunderschoene dag und alles alles gueti und glueck und fruendschaft!!! ich luet denn natuerli huet na ah und ja.. leider tut poscht grad steicke und drum wird dcharte worschindi chli zimlich spoot aacho!!!

aso ir, bis gli mal!! kuss and bis bald

eveline
8.11.05 11:37


messiii evii *knuddl*

jaaa, din bri?f isch acho....danke vill mal!!! mi hend ??s u gfroit... ez m?n d'Isi und ich nu mal no z?mesitze und zruggschribe...=) naja, w?nsch der e hammer week und jaa...danke f?s mail und f? di guete-besserixw?nsch, chani voll guet bruuche *schmatz*
8.11.05 18:35


mäntig...=S

hee ihr knuddls....soo, mi hend de m?ntig hinder ??s....sogar ohni dopplschtund italo *froidegump* =) en fette knuddl ad schpani?r, mi h?nd a oich denkt *schmaaaatzzz*
jaja, ez w?nschi oii ?fach ma en wundersch?ne abig (bevori no zvill quassl?) und jaa..gn?sseds ?fach!!! han oi soooooo damn li?b....*von afrika bis gr?nland zeig* :
bis mooooorn!!!
dicks kussi, oi?s briini
(ps....schriibed doch mal wider bizli ine, isch chli tote hose w?r mi u froi?....)
14.11.05 17:31


 [eine Seite weiter]